Centro Cultural Airiños da nosa Galicia

SANTA COLOMA DE GRAMENET

NOTICIAS

Grazas a vososotros e vosotras conseguimos chegar a mais de 450 familias de Santa Coloma

entregaalimentos03

Agradecer ante todo a colaboración e a facilidade que nos deu para a distribucion dos alimentos a nosa Alcaldesa Nuria Parlon imaxe da solidariedade e á fronte dun Concello Solidario e próximo aos seus vecinños e veciñas non só nestes momentos de crises.
Dicirvos que ao fala coa  Tenente de Alcaldesa Responsable da área Barbara Ferrer ademais de agradecernos a entrega por certo, nuns momentos en que o banco de alimentos necesita roponer os seus stocks,coméntonos que coa nosa aportacion imos chegar a máis de 450 familias da nosa cidade.
Creo que é moi importante que todos os que colaborastes nesta campaña sepais que chegamos aos fogares de nosos veciños e veciñas máis vulnerables (que o están pasando mal).
Grazas e lembrarvos que no próximo Musical Solidario imos tentar bater o récord de recollida de alimentos e volver demostrar o solidarios e solidarias que somos.
Grazas a tod@s
E lembrar:
QUEDARVOS NA CASA
MOITA FORZA E ENERXÍA POSITIVA
SORRIR Á VIDA
E SAÚDE MOITA SAÚDE
Como di o lema da nosa Campaña Solidaria:
Hoxe por ti e mañá....
Moitas grazas

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

GRACIAS A VOSOTROS HEMOS CONSEGUIDO LLEGAR A MAS DE 450 FAMILIAS DE STA COLOMA
Agradecer ante todo la colaboración y la facilidad que nos ha dado para la distribucion de los alimentos nuestra Alcaldesa Nuria Parlon imagen de la solidaridad y al frente de un Ayuntamiento Solidario y cercano a sus vecinos y vecinas no sólo en estos momentos de crisis.
Deciros que al habla con  la Teniente de Alcaldesa Responsable del Área Barbara Ferrer además de agradecernos la entrega por cierto, en unos momentos en que el banco de alimentos necesita roponer sus stocks,nos comento que con nuestra aportacion vamos a llegar a más de 450 familias de nuestra ciudad.
Creo que es muy importante que todos los que habéis colaborado en esta campaña sepais que hemos llegado a los hogares de nuestros vecinos y vecinas más vulnerables (que lo están pasando mal).
Gracias y recordaros que en el próximo Musical Solidario vamos a intentar batir el récord de recogida de alimentos y volver a demostrar lo solidarios y solidarias que somos.
Gracias a tod@s
Y recordar:
QUEDAROS EN CASA
MUCHA FUERZA Y ENERGÍA POSITIVA
SONREÍR A LA VIDA
Y SALUD MUCHA SALUD
Como dice el lema de nuestra Campaña Solidaria:
Hoy por ti y mañana....
Muchas gracias

Copyright © 2015. All Rights Reserved.