NOTICIAS

Campaña de recollida de mantas - Grazas a todos e a todas

CARTEL 2020 MANTAS ok2

 

GRAZAS A TODAS AS PERSOAS QUE COA SUA IMPLICACIÓN FIXERON POSIBLE QUE A SEPTIMA CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE MANTAS FORA UN EXITO

 

Desde Airiños queremos agradecer á o noso amigo Mossen Agustí Viñas o seu consello e dirección para que todas estas mantas repártanse e cheguen ás persoas máis necesitadas.
Airiños dá Nosa Galicia dá as grazas a todas as persoas e aos Puntos de Recollida da nosa cidade(máis de 40) a particulares, Aura Seguros, Insertega, Fegalcat e mencion especial á Fundacion a Caixa, todos eles fixeron posible que esta Sétima Campaña de Recollida de Mantas fose un verdadeiro éxito.

 

Por todo iso,GRAZAS.
Esta vez puidemos chegar non só a cubrir todas as solicitudes que desde as diversas entidades da nosa cidade requiríronnos senón tambien poder colaborar con outras de fóra.
Acontinuacion enumeramos algunhas destas entidades:
Santa Coloma:
Menjador Social.
ACAU.
Centre Obert Rialles.
Ningú Sense Llar Gramenet.
Càritas Arxiprestal Santa Coloma. Grup de María Auxiliadora.

 

Badalona:
Afectados Incendio da Nave.
Moncada e Reixach:
Associació O Teu Refugi.

 

Barcelona:
Fundación Arrels.
Hospital de Campaña da Parroquia de Santa Anna.

 

Emprazámosvos para que o ano que vén e sempre co voso apoio e colaboración podamos seguir realizando a nosa Campaña de recollida de Mantas que desexariamos que non se realizará, porque actos como estes deberían de avergoñarnos como sociedade.
E como di o noso lema:
Hoxe por ti e mañá.....
Grazas

 

 

GRACIAS A TODAS LAS PERSONAS QUE CON SU IMPLICACIÓN HAN HECHO POSIBLE QUE LA SEPTIMA CAMPAÑA DE RECOGIDA DE MANTAS FUERA UN EXITO

 

Desde Airiños queremos agradecer a a nuestro amigo Mossen Agustí Viñas su consejo y dirección para que todas estas mantas se repartan y lleguen a las personas más necesitadas.
Airiños da Nosa Galicia da las gracias a todas las personas y a los Puntos de Recogida de nuestra ciudad(más de 40) a particulares, Aura Seguros, Insertega, Fegalcat y mencion especial a la Fundacion la Caixa, todos ellos han hecho posible que esta Séptima Campaña de Recogida de Mantas haya sido un verdadero éxito.

 

Por todo ello,GRACIAS.
Esta vez hemos podido llegar no solo a cubrir todas las solicitudes que desde las diversas entidades de nuestra ciudad nos han requerido sino tambien poder colaborar con otras de fuera.
Acontinuacion enumeramos algunas de estas entidades:
Santa Coloma:
Menjador Social.
ACAU.
Centre Obert Rialles.
Ningú Sense Llar Gramenet.
Càritas Arxiprestal Santa Coloma. Grup de María Auxiliadora.

 

Badalona:
Afectados Incendio de la Nave.
Moncada y Reixach:
Associació El Teu Refugi.

 

Barcelona:
Fundación Arrels.
Hospital de Campaña de la Parroquia de Santa Anna.

 

Os emplazamos para que el año que viene y siempre con vuestro apoyo y colaboración podamos seguir realizando nuestra Campaña de recogida de Mantas que desearíamos que no se realizará, porque actos como estos deberían de avergonzarnos como sociedad.
Y como dice nuestro lema:
Hoy por ti y mañana.....
Gracias

 

Éxito de la campaña de recogida de mantas

Campaña de recogida de mantas 2020